Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2014 12:50 - Промоционалният срок за данъчните декларации
Автор: regifirm Категория: Бизнес   
Прочетен: 2180 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 27.02.2017 16:52


imageКакто всеки един от нас подаващите годишна данъчна декларация знаят, има промоционален срок за 5-те % отстъпка.  Аз лично си подадох своята още в началото на януари, но вчера съобщиха  по телевизията и на мен ми стана любопитно, колко ли хора ссе възползват от тази промоция. Докато през януари  миналата година периодично съобщаваха някакви бройки по населени места, вчера не чух в нито една медия да обявят някаква приблизителна цифра за сравнение.

Опитах да потърся и в нета информация по въпроса , но не намерих много. Може би аз не съм търсил правилно, но ми се струва, че има някаква мъгла, а със сигурност имат статистика за подадените данъчни декларации. Най-малко системата им най-вероятно позволява извеждането на справки с такива данни.

Много познати не спират да ми повтарят колко съм се прецакал като съм платил този данък, понеже повечето хора са щяли да пропуснат подаването на данъчна декларация и да си спестят данъка. Доводът им е, че предстоят избори и като цяло политическата ситуация в страната е много нестабилна, та едва ли някой ще тръгне да се занимава с преследване на "забравили" да си декларират доходите.

imageИ все пак аз съм на мнение, че нещата са принципни и ако продължаваме да се правим на кой е по-хитър до никъде няма да я докараме. Още повече, че ако започнат проверки, ще се тръгне от хората подали през 2016-та за да видят поради каква причина тази година не са подали, а пък предишната са.

Както и да е, всъщност въпроса, който тази публикация задава е: Подават ли се данъчни декларации  от всички или събираемосттта клони към  много слаба?

Този въпрос води следващия: Има ли информационно затъмнение по въпроса?

За тези, които искат да действат принципно като мен или не са сигурни дали са длъжни да подадат данъчна декларация, препоръчвам за консултация една от най-компетентните фирми за счетоводни услуги  в София.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: regifirm
Категория: Бизнес
Прочетен: 70131
Постинги: 17
Коментари: 3
Гласове: 19
Архив